Jeżeli szukasz pomysłów na ulotki reklamowe, przykładów i porad, to jesteś we właściwym miejscu. Poniżej wyjaśniamy, dlaczego ulotki są dziś wciąż efektywnym narzędziem reklamowym i jak można je we własnym zakresie stworzyć. W trakcie gdy e-maile są bardzo szybko wyrzucane do kosza, a reklamy w mediach społecznościowych i na serwisach internetowych są na prawdę bardzo często niemalże ignorowane, ulotki cieszą się ogromną popularnością Jest to jedna z najstarszych form komunikacji w marketingu, ale nadal skuteczny sposób rozpowszechniania informacji o firmie i jej ofercie.
Skuteczny marketing
Niektóre ulotki są w tej samej chwili zauważane, ponieważ mają w szczególności atrakcyjną kolorystykę (sprawdź również informacje na stronie: zerknij jeśli chcesz wiedzieć więcej o agencji reklamowej i tworzeniu materiałów reklamowych). Jeżeli to możliwe, unikaj monotonnych barw i wybieraj bardziej żywe. Są to kolory: niebieski, żółty, zielony i różowy, które przyciągają uwagę klientów. Bez względu na to, czy promujesz na przykład produkt, czy usługę, wydarzenie, menu albo inny rodzaj treści, kolor jest na 100 procent ważnym składnikiem (dodatkowe informacje: projekt graficzny). Z pewnością wybór dokładnie sprecyzowanej kroje czcionek to dobry sposób na wyróżnienie ulotki. Dzięki odpowiedniej czcionce projekt z pewnością zyska na atrakcyjności. W ten sam sposób informacje ustalone w ulotce będą bardziej czytelne dla ewentualnych klientów. Możesz też zdecydować się na zastosowanie różnych krojów czcionek w tej samej ulotce, by zyskać jeszcze bardziej kreatywny i wyróżniający się przekaz. Projekt graficzny powinien być oryginalny i przyciągający uwagę. Kreując ulotkę, możesz potrzebować dobrego pomysłu, który wcale nie jest banalny. Ażeby zaskoczyć odbiorców, można zastanowić się o bardziej nietypowym szablonie. Np można użyć tekstu, obrazu i grafiki, by utworzyć różne warstwy, tak jakby niektóre elementy były bliżej siebie, a inne dalej od siebie. Ta szczególna zabawa z szczegółami graficznymi kreuje obraz, który jest bardzo dobrze umiejscowiony w przestrzeni i daje nieomalże trójwymiarowe wrażenia wizualne.
Źródło informacji: http://www.actinea.pl