O ile marketing jest świetnie umiejscowiona, przemawia do pożądanej grupy targetowanej i skłania ją do dokonania zakupu. Ażeby firmy, a zwłaszcza początkujące przedsiębiorstwa, nie zginęły w natłoku informacji, niezbędne jest zapoznanie się z różnymi kanałami reklamowymi i wybranie dobrego medium reklamowego dla danej kampanii. W podjęciu decyzji mogą pomóc analizy konkurentów i grup docelowych, niemniej jednak także szeroka wiedza na temat reklamy i marketingu dla świeżo założonych firm.
Materiały reklamowe
Sukces strategii reklamowej zależy w wielkiej mierze od rodzaju produktów promocyjnych i sposobu ich zastosowania (więcej: materiały reklamowe). Dobrą cechą artykułów promocyjnych, upominków i gadżetów reklamowych jako nośników reklamy jest ich haptyczność. Podczas gdy reklama drukowana lub telewizyjna może jedynie opisywać lub przedstawiać reklamowane produkty albo usługi, za pomocą haptycznych nośników reklamowych można dotrzeć do klientów za pośrednictwem zmysłów, a przekaz reklamowy może stać się dosłownie namacalny. Dzięki zaangażowaniu zmysłu dotyku hasła reklamowe są dużo lepiej i trwalej zapamiętywane (dodatkowe informacje: dodatkowe informacje o materiałach reklamowych). Jak wskazuje agencja reklamowa – bardzo dobrze wybrane artykuły promocyjne w każdym momencie oferują zauważalną wartość dodaną dla odbiorcy, dzięki czemu są one używane przez długi okres czasu i regularnie, a nadrukowane logo firmy, dane kontaktowe lub slogan reklamowy są stosownie na prawdę bardzo często dzisiejsze i na długo zapadają w pamięć. Udana kampania reklamowa wymaga ze starannością przemyślanego planowania oraz równie starannej i konsekwentnej realizacji.
Źródło informacji: https://www.iveno.pl/kalendarz-ksiazkowy-tygodniowy-a5-z-notesem