Profesjonalna reklama firmy

Opakowanie jest głównie opakowaniem dla produktu. Opakowanie gwarantuje integralność produktu w całym łańcuchu dostaw. Musi on zapewniać niezbędny poziom ochrony.

Pełni ona rolę nośnika informacji. Wpływa na preferencje konsumentów, przykładowo w zakresie zachowań zakupowych. Funkcje opakowań są bardzo zróżnicowane. A wymagania klientów są nieskończone (źródło: projekt graficzny). Projektowanie opakowań wymaga opracowania skutecznej koncepcji. Jakość projektu i stworzenia opakowania produktu jest ważnym elementem sukcesu marketingowego. Opakowanie jest w pewnym sensie znakiem rozpoznawczym produktu na półce sklepowej. Prócz tego, opakowanie stanowi jeden z najważniejszych momentów kontaktu z klientem.
Projekt wizualny etykiety
Projekt etykiety produktu, dostosowany do marki i produktu, ma zasadnicze znaczenie w określeniu właściwego postrzegania produktu i marki – i musi to zrobić szybko, aby nie tylko i wyłącznie przyciągnąć, ale i utrzymać uwagę nabywców. Projekt etykiety produktu może przyczynić się do sukcesu lub porażki marki, w współzależności od materiału, z którego jest utworzona (zobacz także: dowiedź się znacznie więcej o agencji reklamowej i tworzeniu identyfikacji wizualnej). Przy tym materiały etykietowe mogą pomóc w rozszerzeniu przesłania marki – np zaangażowania w zrównoważony rozwój – dzięki zastosowaniu ekologicznych i nadających się do recyklingu materiałów etykietowych. Różnica między dobrym a świetnym projektem etykiety produktu tkwi w elementach wizualnych. Przyciągnij uwagę kupującego za pomocą wyrazistej ikonki, jasnej palety kolorystycznej lub wręcz powtarzającego się wzoru – czegoś, co zaraz przyciąga uwagę i przyciąga wzrok.

Więcej informacji: http://www.actinea.pl/standardowe-kalendarze-ksiazkowe

Categories: Uncategorized
Tags: