Profesjonaliści od reklamy

Projektowanie opakowań to bardzo ważny krok – należy go stworzyć w sposób przemyślany. Opakowanie jest na prawdę bardzo często – jeśli nie za każdym razem – pierwszym kontaktem produktu z klientem. A wszyscy wiemy, jak ważne jest pierwsze wrażenie.

Nigdy nie mamy drugiej szansy, ażeby zrobić pierwsze wrażenie (sprawdź: projektowanie graficzne). To, jak zaprojektowano opakowanie, jak zapakowano produkt, ma zasadnicze znaczenie dla budowy u klienta tak zwanej percepcyjnej wartości produktu. Nigdzie indziej projekt graficzny nie wymaga od użytkownika natychmiastowej reakcji emocjonalnej tak jak między półkami. W tłumie konkurujących ze sobą towarów opakowanie musi przyciągnąć uwagę konsumenta, w ułamku sekundy opowiedzieć historię zawartości, wzbudzić zaufanie odbiorcy i przekonać go do wzięcia produktu do ręki i dokonania zakupu.
Projektowanie graficzne – znaczenie
Projektowanie jest jednym z głównych elementów gospodarki cyrkulacyjnej. Jest to sedno cyrkularności. Tradycyjne projektowanie (jak także tradycyjna konsumpcja) ma na celu tylko zaspokojenie potrzeb użytkownika końcowego. Jeśli myślimy o projektowaniu dla gospodarki cyrkulacyjnej, powinniśmy poszerzyć nasze horyzonty. Powinniśmy brać pod uwagę nie tylko użytkownika końcowego, ale też wpływ naszego projektu na wszystkie aspekty i interesariuszy. Powinniśmy także zidentyfikować i zająć się wszelkimi niezamierzonymi konsekwencjami naszego projektu. W projektowaniu opakowań na prawdę bardzo często brakuje szczerości w określaniu, czym z dużą uwagą jest oferowany przez nas produkt (sprawdź również informacje na stronie: dowiedź się więcej o firmowych materiałach reklamowych). Jednym z największych błędów projektowych jest przedstawianie produktu jako zbyt doskonałego i raczej nierealistycznego. Na prawdę bardzo często widzimy na półkach sklepowych, że na niektórych opakowaniach znajdują się herbatniki, które są oblane dużą ilością czekolady. Naprawdę w tym przypadku najczęściej kupujemy zwykłe herbatniki, a czekoladę powinniśmy bez wątpienia dodać sami. Jest to także częste zjawisko w dziale mleczarskim. Jogurty o najniższej zawartości owoców najczęściej mają narysowane wielkie, świeże, czerwone czereśnie. Projektowanie opakowań powinno być uczciwe, tak aby nie oszukiwać klientów.

Zobacz więcej: www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-ksiazkowe

Categories: Uncategorized
Tags: