E-marketing w dwudziestym pierwszym wieku jest jedną z najważniejszych gałęzi reklamy. Miliony z nas, codziennie siadają przed komputerami i przeglądają strony WWW. Wyskakujące okienka, przeszkadzające plansze, reklamy po bokach stron – to jest w tym momencie e-marketing (sprawdź: strony www). W czasie tak szybko rozwijających się gospodarek , a ponadto postępującej cyfryzacji świata, reklamodawcy zrobię bardzo wiele, jeżeli nie wszystko, abyś zobaczył ich reklamę i zainteresował się nią. Będą w pełni szczęśliwi, jeżeli jeszcze skorzystasz z ichniejszym usług lub kupisz ichniejszym towar. Kluczem do tego jest właściwe pozycjonowanie stron www. Co się kryje za tym hasłem? Pozycja danej strony internetowej w wyszukiwarkach. Im wyżej, na niższej stronie (szczytem szczęścia jest pierwsza strona w wyszukiwarce Google) tym całkiem dobrze, tym więcej ludzi zobaczy tą stronę, tym więcej potencjalnych klientów przyciągnie jakaś reklama (strony www). Innym bardzo znanym sposobem w e-marketingu jest mailing reklamowy. Dla nas – odbiorców – jest to w znaczącej liczbie przypadków zwykły spam, bo co nas obchodzi super kredyt hipoteczny, o ile już mamy jeden albo super drogi produkt, na który nas w tej chwili nie stać? Cóż, reklamodawcy liczą na to, że ichniejszym reklama trafi choć do paru kontrahentów, którzy akurat mogą być zainteresowani ichniejszym usługą. Ma możliwość nie jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ tworzy pełno nikomu niepotrzebnego spamu, niemniej jednak skoro nadal taki maile dostajemy, musi to być efektywne. Tak wygląda reklama w dzisiejszym świecie, opiera się ona na marketingu w Internecie, bardzo często poprzez strony www.
Należy spostrzec: konwersja.