Każdy dorosły pamięta te czasy, gdy idąc na zakupy do sklepu można było wziąć tyle reklamówek ile było potrzeba i to zupełnie za darmo. Sklepy jednakże zaczęły ponosić zbyt wysokie koszty zakupu reklamówek i w tej chwili dlatego w niemal każdym sklepie stały się dziś płatne. W większości wypadków jest to kilka groszy, niemniej jednak w skali roku są to duże koszty a taka torebka jest wszak jednorazowa i bardzo trudno użyć ją wiele razy. Sklepy chcąc wynagrodzić swoim nabywcom to, że muszą ponosić dodatkowe koszty zaczęły proponować niezwykłe rozwiązania inwestując w takie reklamówki, które są opieczętowane ichniejszym logo, nazwą sklepu albo po prostu jakąś intrygującą grafiką. Wydaje się jednak, że klient nie zwraca sugestie na to czy torebka z nadrukiem posiada dla niego dowolne znaczenie, ot zwyczajnie kupuje torbę na zakupy, pakuje do niej produkty i wychodzi. Sklepy perfekcyjnie o tym wiedzą i tak na prawdę takie reklamówki w żadnym razie nie są jakimś wyrazem uznania dla klienta. Jest to zwyczajnie element strategii reklamowej, który posiada wpływać na pozytywny wizerunek marki a nadruk reklamowy na torbach za każdym razem będzie nabywcom o sklepie, w którym robił zakupy przypominał i w wielu przypadkach wręcz nie będzie sobie zdawał sprawy, że taki drobny i z pozoru nieistotny element nieświadomie wzbudzi w nim pozytywne myślenie o firmie. Marketingowcy to doskonali psychologowie, którzy wiedzą jak przekonać człowieka do pewnych działań w taki metodę, by ten wręcz się nie zorientował, że sklep czy firma najzwyczajniej w świecie nim manipulują.
Zobacz więcej: http://swiatreklamy.jimdo.com